Korsan Haber & NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması

14 Mart 2009 Cumartesi

Firefox 3,1 Beta Çıktı

Ben bunu kullanıyorum, çünkü bana çökmesini için benim bilgisayar veya yazılım istemiyorum Ben genellikle uzak BETA yazılımlardan kalmak. Çünkü biraz daha hızlı web siteleri Yüklenecek ya da eski sürümleri ile karşılaştırıldığında edebiliyoruz Ancak, daha cesur pm zaman BETA web tarayıcıları geliyor. Benim şu anda bilgisayar ve Internet Explorer 8 RC1 çalışan, aynı zamanda en son Beta 3 için Firefox 3,1 Beta 2 güncellendi.

Firefox 3,1 Beta 2 Aralık başında yayımlanan ve emin herkesin sorunları Hotmail Gelen bir e-posta inceleyen sahip olmuştur duyuyorum. When I click Gelen veya sol diğer klasörler, alt sarı "Yükleniyor gösterir sol ..." mesaj kutusu ve böyle olmaya devam etmektedir. Herhangi bir mesajın üzerine Gelen tıklayarak da erişilemiyor. Her bulamadık bilinen bir sorun olduğunu ve bir çözüm aramayı denedim ama. Ben Hotmail kontrol edebilir tek yolu, Internet Explorer kullanmaktır.

Firefox 3,1 Hotmail Yükleniyor Sorun

Beklemekten 3 ay sonra Minnetle son Firefox 3,1 Beta 3 Bu sorunu sabit ve şimdi benim Hotmail e-postalarda Firefox 3,1 kullanarak görüntülemek için giriş yapabilirsiniz! Çünkü Firefox geliştiricileri için "kararlı bu sürümde dikkate Çok" deneyebilirsiniz. "zrmbilisim katkıları ile 2009 seo yarışması"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sponsorlar

En Güzel HaberleriHaber Adresinden Öğrenip, Video izle adresinen de en güzel videoları izleyerek, Oyunlar oynayabilirsiniz.