Korsan Haber & NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması

14 Mart 2009 Cumartesi

ESET SysRescue Kullanımı

hala 13 antivirüs kurtarma CD'leri ben ve burada test ettik hatırlıyorum umut ESET başka biri. Hatta Rising Antivirus resmen en son 2009 sürümü bir kurtarma CD yer verdi. Aslında ben bu hala BETA olarak geldi ama benim için bir Kurtarma oluşturmak için bir gigabayt üzerinden bir dosya indirmek için gerektirir bana kapatır ESET's kurtarma diski test etmek istedim LiveCD.

ESET SysRescue en son ESET NOD32 Antivirus v4 ve ESET Smart Security v4 o bulabilirsiniz yeni bir özelliktir. ESET SysRescue bir CD, DVD veya USB flash sürücü gibi önyüklemesi medya oluşturmak için sağlayan bir kolaylıktır. Her iki tarama ve sistemi temizlemek için bu kurtarma orta kimden Kullanıcılar açılış virüslü bir bilgisayar. En önemli avantajı, ESET Smart Security ana diske doğrudan erişim ve tüm dosya sistemi ile işletim sistemi bağımsız, bu infiltrations normal (örneğin, bir işletim sistemi çalıştıran silinemez olabilir kaldırmak mümkün hale çalışabilmesi için, bir vs.)

Download ESET SysRescue

Kullanıcıların teşhis ve kurtarmak daha kolay sistemleri taviz verir. Müşteriler bu kadar temiz ve sistemleri kötü amaçlı yazılım tarafından sistem reimaging olmadan taviz onarım kullanılabilir kendi sistem kurtarma CD'leri, inşa. İşte birlikte benim basit inceleme ile SysRescue CD oluşturmak için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sponsorlar

En Güzel HaberleriHaber Adresinden Öğrenip, Video izle adresinen de en güzel videoları izleyerek, Oyunlar oynayabilirsiniz.